Vienas iš pagrindinių projekto tikslų, kuris ypač svarbus studentams, yra tapti matomais rinkos dalyviais, tiriančiais kaip ji veikia, kokių produktų, paslaugų jai reikia. Simuliacinės veiklos projekto iniciatorius ir kuratorius A. Armalis, sako, jog projektas skatina ir padeda studentams ne tik žengti pirmus žingsnius pristatant save, kaip augančius profesionalus, bet ir suteikia svarbios patirties dirbant komandoje.

Vasario mėnesį inicijavote ir drauge su Kauno kolegijos Menų akademijos (KK MA) studentais pradėjote vykdyti simuliacinės veiklos Facebook‘o socialiniame tinkle projektą. Kaip kilo šio projekto idėja ir kodėl pasirinkote į jį įtraukti KK MA studentus?

KK MA vedžiau kelis praktinius seminarus apie komunikaciją (tiek įmonės, tiek asmeninę (personal branding)) socialiniuose tinkluose ir pastebėjau, kad ši tema studentams yra labai aktuali. Todėl natūraliai kilo idėja inicijuoti daugiau praktikos reikalaujantį projektą, kuris studentams padėtų ne tik žengti pirmus žingsnius pristatant save, kaip augančius profesionalus, bet ir leistų pajusti, ką reiškia dirbti komandoje, sudarytoje iš skirtingose srityse kuriančių menininkų, siekiančių vieno tikslo.

Ar projekto metu, jame dalyvaujantys skirtingų specialybių, studentai noriai bendradarbiauja, dalinasi savo patirtimi, geba diskutuoti, siekdami bendrų rezultatų?

Jauniems žmonėms susiburti nėra problema. Žinoma, neišvengėme karantino įtakos, kuri iškėlė naują iššūkį – kaip didesnei komandai dirbti nuotoliniu būdu? Dar nežinia, nuotolinės diskusijos, susijungus į vieną grupę, trukdo ar padeda, nes jauni žmonės virtualioje erdvėje dažniau būna drąsesni nei realiuose susitikimuose, tačiau iššūkius ir naujas patirtis visada vertinu teigiamai.

Po bendrų idėjų aptarimo seka kitas, sudėtingesnis bendradarbiavimo etapas, kuomet reikia dalintis pirmais ruošiamais darbais ir derinti, kad tiek tekstai, tiek vizualai, kurie bus publikuojami socialiniame tinkle, papildytų vieni kitus, nesikartotų. Tačiau ir tai, panašu ne kliūtis, jeigu randi tinkamus žodžius paskatinti ir sudominti.

Numatyta, jog projektas bus užbaigtas gegužės mėnesį. Kokių rezultatų jau pavyko pasiekti? Ar jie tenkina Jūsų ir studentų lūkesčius?

Kaip jau minėjau, koronavirusas pakoregavo darbotvarkę. Gegužę baigiasi pirmasis projekto etapas – Facebook page startavimas, sukūrus jo stilistiką ir pirmus įrašus. Pradėtas projektas puikiai tinka išlikti nuolatine tiek studentų, tiek KK MA prisistatymo erdve ne vienerius metus. O studentams tai gali tapti dar viena patirtimi – perduoti paskyros administravimo darbus po jų ateinantiems kolegoms.

Ar ši, studentų kuriama, Facebook‘o paskyra taps pasiekiama jaunųjų kūrėjų menu besidomintiems žiūrovams bei kitiems socialinio tinklo vartotojams?

Taip, tai vienas iš tikslų. Projektu planuojama sudominti kelias tikslines auditorijas: Menų akademijoje norinčius studijuoti moksleivius, jų tėvus, o taip pat – galimus studentų darbdavius. Tokio informacinio kanalo sukūrimas, įtraukiant studentus, naudingas keliais aspektais – studentai pasimoko pristatyti save, tuo pačiu ir Kauno kolegiją; darbdaviai ar potencialūs partneriai – susipažįsta su profesinėmis kolegijos studentų galimybėmis; būsimi studentai – pamato kolegijos „virtuvę“.