Privačia entuziastų iniciatyva įkurta pagalbos linija „Padėsim prisijungti“ tekia pagalbą tiek mokiniams, tiek mokytojams. Jeigu kyla sunkumų pasileidžiant nuotolinio mokymosi programą, įkelti į sistemą atliktus namų darbus, ar kas nors neveikia jau prisijungus, galite skambinti numeriu 8677 22222.

Jums atsilieps technologijų geek’ai (kitaip tariant, žinovai), kurie įsigilins į jūsų problemas ir pasistengs „normalia žmonių kalba“ paaiškinti, ką jums spausti ir „kur jums eiti“, kad atsirastų tas „prakeiktas garsas“ arba išsijungtų ta „nelemta kamera“, arba namų darbai atsirastų ten kur jiems numatyta vieta (žiūrint, ko jums reikia tuo metu).

Organizatoriai ragina skambinti ne tik tais atvejais, jei kyla neaiškumų su „Zoom“, „Mocrosoft Teams“, „Google Class Room“ ar kitomis specialiomis nuotolinio mokymosi platformomis – taip pat galite kreiptis ir jei kas nors nepavyksta su tokiais „paprastais“ dalykais kaip „Word“ ar dar kuo nors, kas yra jūsų kompiuteryje ar planšetėje. Kvailų klausimų nebūna, ir savanoriai pasiruošę jums padėti, kokia problema bekamuotų. Svarbiausia nebijoti ir nesigėdyti savo „neišmanymo“.

„Technologijos nėra  kosminės, jos aplink mus visus – žmogui iki gebėjimo jomis naudotis trūksta tik kito žmogaus“, – sako vienas iš „Padėsim prisijungti“ savanorių.

Į kai kuriuos tipinius klausimus taip pat galite rasti atsakymus ir projekto tinklapyje: https://padesimprisijungti.lt/

Numerį konsultacijų centrui suteikė kompanija „Tele 2”, ji teikia ir technines „call centro“ galimybes bei administruoja numerio aptarnavimą.

Į skambučius jau užsiregistravo atsakinėti 52 savanoriai (galimai, jų bus ir daugiau) – taigi, tai nėra 3-5 žmonių „kioskelis“, kuriam kažin ar pavyktų prisiskambinti.

Taip pat šią iniciatyvą remia ir padeda organizuoti „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“ bei „Pirmoji kava“.

 

********

Straipsnį parengė: Žydronė Lukšytė

El.paštas: zydrone.luksyte@gmail.com