Renginį atidarė KVK direktorė Gražina Markvaldienė, kuri visiems, o ypatingai verslo atstovams linkėjo stiprybės, kantrybės ir optimizmo, nes šis laikotarpis sėkmingai anksčiau ar vėliau baigsis, o dalyviams – genialių, verslių idėjų, kurios būtų sėkmingai įgyvendintos uostamiestyje.

Dalyvių laukė ir verslo lyderio, UAB „ProDJ“ direktoriaus Dovydo Bajoro paskaita – „Asmeninių išteklių kapitalizmas, pradedant verslą“. Šioje motyvacinėje paskaitoje buvo kalbama apie verslumo geną, pasidalinta 4 pagrindiniais patarimais, kurie leidžia nustatyti savo verslumą ir finansinį raštingumą bei atskleista paslaptis, kaip uždirbti pirmąjį milijoną.

Toliau vyko diskusijos tarp Klaipėdos jaunimo ir miesto verslo atstovų. Kiekviena organizacija, kiekvienai jaunimo komandai pateikė po vieną aktualią Klaipėdos miesto problemą ir išklausė komandų idėjas minėtai problemai spręsti.

Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „BEGA“ komunikacijos ir informacijos grupės vadovas Gedminas Gudavičius, komandoms suformavo užduotį – pateikti 3–5 idėjas, kurios paskatintų vadinamosios mėlynosios ekonomikos, jūrų pramonės bei jūrinės kultūros proveržį. VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros specialistė Deimantė Lomsargienė jaunimo teiravosi – kokio uosto reikia Klaipėdos miestui. Lietuvos jūrų muziejaus direktorė Olga Žalienė, pateikė labai aktualią šių dienų problemą – ką reikėtų padaryti, kad jaunimas ne tik norėtų likti Klaipėdoje, bet ir veržtųsi atvykti gyventi iš kitų miestų. Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro direktorė Romena Savickienė kalbėjo apie savanorystę ir teiravosi, kaip savanoriška veikla galėtų paskatinti jaunimą pasilikti Klaipėdoje. Aplinkos apsaugos agentūros Jūrų aplinkos vertinimo skyriaus vedėja Aistė Kubiliūtė, jaunimo komandų prašė parengti Žaliojo uosto koncepciją siekiant įgyvendinti Žaliojo uosto viziją.

Diskusijose dalyvavo penkios Klaipėdos miesto jaunimo komandos: Žemynos gimnazija – „United“; KVK –„Logistai“; Vakarų Lietuvos verslo kolegija – „Kolegos“; Klaipėdos  paslaugų ir verslo mokykla – „Vizualinė reklama“ ir dar viena KVK komanda – „Praktikantai“. Jaunimo komandos aktyviai diskutavo ir pateikė puikių idėjų ir siūlymų, kaip prisidėti prie Klaipėdos miesto patrauklumo didinimo.

Iš 5 dalyvavusių komandų,  kiekviena organizacija išsirinko vieną nugalėtojų komandą ir apdovanojo įsteigtais prizais. Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „BEGA“, nugalėtojais išrinko komandą – „Kolegos“, VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija apdovanojo komandą – „Logistai“, Lietuvos jūrų muziejus nugalėtojais išrinko net du laimėtojus „United“ ir „Kolegos“ komandas, Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras ir Aplinkos apsaugos agentūra nugalėtojais išrinko – „Vizualinę reklamą“.

Nuoširdžiai dėkojame visiems dalyviams ir verslo atstovams, kurie dalyvavo šiame projekte. Taip pat dėkojame ir renginio rėmėjams: Klaipėdos miesto savivaldybei, Klaipėdos duonai ir Pramogų burėms, kurie prisidėjo prie projekto įgyvendinimo. Projektas subūrė ne tik Klaipėdos jaunimą, bet ir  Klaipėdos verslo įmones, kurios tarpusavyje sprendė miestui ir verslui aktualius iššūkius ir ieškojo sprendimų Klaipėdos miesto patrauklumui didinti. Tikime, kad šis renginys turės tąsą ir kad tokia graži bendradarbiavimo draugystė tęsis ir toliau ir visi kartu padarysime Klaipėdos miestą patraukliu, jaunatvišku ir geriausia vieta gyventi ir kurti.

Daugiau renginio akimirkų:https://www.facebook.com/KVKolegija/photos/a.147525791935349/3579223675432193/?type=3&theater