Turi kibirkštį? Įpūsime ugnį! Tu gali daugiau, nei galvoji!“ – skelbia nauja reklaminė kvietimo studijuoti Mykolo Romerio universitete (MRU) kampanija, kurios pagrindiniais herojais tapo abiturientai. Šių metų kampanija siekiama padrąsinti jaunuolius patikėti savimi ir savo galimybėmis ateityje. Nuolat besikeičiančiame, kupiname iššūkių gyvenimo tarpsnyje, kuomet sprendžiamas būsimos profesijos bei studijų pasirinkimo klausimas, labai reikia padrąsinimo bei tikėjimo. MRU siūlo net 26 skirtingas bakalauro studijų (pirmosios pakopos) programas ir 38 magistrantūros (antrosios pakopos) studijų programas.

Pasak MRU Komunikacijos ir rinkodaros centro vadovės Jurgos Strimaitienės, su šia reklamine kampanija universitetas nori pasiekti didžiųjų Lietuvos miestų ir regionų 18–20 metų jaunuolius bei moksleivius, kurie siekia ne tik perspektyvių ir aktualių studijų, bet ir  užtikrintos ateities, galimybės tobulėti atviroje ir palaikančioje aplinkoje.

„Tai jaunuoliai, kurie siekia tinkamo studijų pasirinkimo, mato savo ateities viziją ir yra vertinami dėl savo neišsemiamo potencialo. Agentūrai formulavome užduotį: kaip suprantamai perteikti tikslinėms auditorijoms, kad MRU yra studijų kokybiškam gyvenimui galimybė“, – sako J. Strimaitienė.

Kampaniją kūrė patyrusi reklamos agentūros „Marios Agency“ kūrybinė komanda. Kūrėjai rėmėsi atnaujinta MRU komunikacijos strategija ir MRU pažadu apie „studijas kokybiškam gyvenimui“. „Pasirinkome kitokį kelią nei dauguma aukštųjų mokyklų, reklaminėse kampanijose tiesiog reprezentuojančių ir giriančių save kaip universitetą. Manome, kad studentų pritraukimo kampanijoje patys studentai ir turi būti svarbiausi. Šia kampanija tarsi apgręžiame perspektyvą ir rodome, kalbame ne apie patį MRU, o jaunus žmones, į kuriuos ir kreipiamės. Kalbame su jais ir apie juos“, – teigia „Marios Agency“ kūrybos vadovė Renata Šarkauskaitė.

Šias įžvalgas pagrindžia ir tyrimai, atspindintys MRU kaip švietimo įstaigą, kurioje studentai emociškai jaučiasi bene geriausiai bei turi gerus santykius su dėstytojais. Empatija kaip vertybė perteikiama ir MRU reklaminėje kampanijoje. Joje būsimiems studentams žadamos ne tik žinios, kurias jie gali įgyti studijuodami didžiausiame specializuotame socialinių mokslų universitete, bet ir puikios sąlygos pažinti bei atrasti savo galimybes, augti ir skleistis turimiems  talentams. Be to, kampanijoje ypatingą vietą užima vaizdinis pateikimas – spalvinga grafika perteikia idėją apie kiekvieno studento asmenybės daugiasluoksniškumą, gyvą, nuolat kintantį jauno žmogaus paveikslą.

„Šiuolaikiškas, ryškus, dinamiškas – toks turi būti universitetas abiturientų auditorijai, atitinkamai turi atrodyti ir jo komunikacija. Šiems žmonėms labai svarbi komunikacija jaunimo kalba, taip pat stilingas bei šiuolaikiškas pateikimas. Tam sukūrėme ryškų, dinamišką kampanijos grafinį dizainą. Smagius, įtaigius abiturientų portretus padėjo sukurti mados fotografė Aura Skulskytė. Šiuolaikiškumas, pokytis ir atsinaujinimas – tai trys svarbiausios universiteto reklaminės kampanijos vertybės“, – teigia „Marios Agency“ meno vadovas Marius Kneipferavičius.

Pasak J. Strimaitienės, ir reklaminis kampanijos klipas, ir parinkti šių metų rinkodaros sprendimai atspindi universiteto požiūrį, jog čia bus įdomu studijuoti: studentai įgaus vertingų žinių, kurios padės konkuruoti tarptautinėje darbo rinkoje, susiras naujų draugų, turės galimybes keliauti, galės dalyvauti įvairiose veiklose, subręs kaip asmenybės bei atskleis savo talentus.

Daugiau informacijos apie Mykolo Romerio universitetą www.mruni.eu.