Aukštosios mokyklos siūlo daugybę studijų programų. Neretai gausa gali apsunkinti specialybės pasirinkimą. Kas Tave paskatino pasirinkti Dailės kūrinių konservavimo ir restauravimo studijų programą? Kaip vertini šį savo pasirinkimą?

Išgirdau per pažįstamus, kad vėl atsiranda molbertinės tapybos konservavimas ir restauravimas (viena iš Dailės kūrinių konservavimo ir restauravimo studijų programos specializacijų) ir susidomėjau. Ilgai galvojau kur ir į kokią studijų programą stoti, bet viską apsvarsčiusi pamaniau, kodėl gi neišbandyti restauracijos. Kadangi buvau jau prieš tai susidūrusi su šia specialybe per jos išpopuliarėjimą socialinėse medijose, įsivertinusi save pagalvojau, kad ši specialybė man gali tikti. Dėl sprendimo studijuoti Dailės kūrinių konservavimo ir restauravimo studijų programą nesigailiu, nes šioje studijų programoje tikrai radau savo „arkliuką“.

Kiekvienas gyvenimo etapas išmoko žmogų kažko naujo. Ką Tau reiškia būti studente?

Buvimas studente man yra dėstytojų pateikiamų žinių ir patirties perėmimas, socializavimasis ir bendradarbiavimas su kitais studentais – naujų žinių, patirčių bei darbo praktikos išsinešimas.

Ne paslaptis, kad aplinka turi įtakos mokymuisi. Kaip vertini paskaitų vedimą, ryšį su dėstytojais?

Dauguma mano paskaitų yra praktinės, kurių metu atliekame darbus ir stebime kitų studentų darbų procesus arba taip pat juose dalyvaujame. Dėstytojai yra šilti žmonės, kurie labai daug dėmesio, laiko skiria studentams. Jie padeda sukurti malonią aplinką paskaitų metu atsakant į visus studento klausimus ir prireikus suteikiant papildomą pagalbą. Visos paskaitos praeina sklandžiai ir linksmai, niekada nepagalvojau, kad mokytis gali būti išties smagu.

Ar turi mėgstamiausią studijų dalyką?

Mano mėgstamiausia paskaita yra molbertinės tapybos konservavimas ir restauravimas. Per šią paskaitą gaunu daug teorinių ir praktinių žinių, kurias galiu taikyti ir išbandyti paskaitų metu.Kai pasirinkimų, kur studijuoti, yra tiek daug, gali kilti abejonių. Ar Kauno kolegija atitinka Tavo lūkesčius?

Nors studijas įsivaizdavau kitaip, jos viršijo mano lūkesčius – galiu teigti, kad yra tikrai geriau nei tikėjausi.

Studijuoti yra nelengvas procesas. Su kokiais iššūkiais susiduri?

Didžiausias iššūkis yra spėti atlikti visus kūrybinius darbus, kurių yra daug, o laiko, kaip visad, per mažai.

Žmogaus potencialui atsiskleisti padeda ne tik asmeninė motyvacija, bet ir kiti žmonės, aplinka. Be ko neįsivaizduoji savo studijų?

Šių studijų nuoširdžiai neįsivaizduoju be lektorės Vandos Kizelytės ir be Menų ir ugdymo fakulteto Dailės kūrinių konservavimo ir restauravimo studijų programos koordinatorės Eglės Aleknaitės, kurios įkvepia siekti daugiau.Gyvenimą keičia nauji įpročiai, žinios, patirtis. Kaip pritaikai studijose gautas žinias asmeniniame gyvenime / tobulėjime?

Studijose įgautas žinias daugiausiai panaudoju dalyvaujant meniniuose projektuose bei savo kūryboje.

Žmonės yra linkę gailėtis dėl tam tikrų praeities dalykų. Paula, jei galėtum grįžti į pirmą kursą, ką keistum?

Manau, kad stengčiausi dar daugiau padaryti, visur daugiau dalyvauti ir rinkti daugiau žinių.

O ko palinkėtum tiems, kurie svarsto, ar stoti į Dailės kūrinių konservavimo ir restauravimo studijų programą?

Stojantiesiems į šią studijų programą pasiūlyčiau įsivertinti save, pažinti savo gebėjimus, motyvus, o nusprendus stoti, palinkėčiau tik sėkmės ir sklandžių studijų įgaunat daug naujų žinių.