Mokytojui jau seniai kirbėjo mintis padaryti praktinį mokymą patrauklesnį, suintriguoti mokinius galutiniu rezultatu, padaryti taip, kad pirminė idėja ar svajonė taptų realia, teiktų džiaugsmą ir pasididžiavimą atliktu darbu.

Idėja buvo neprasta – sukonstruoti automobilį. Jau nuo rugsėjo pradžios prasidėjo darbas:  iš senojo BMV 525 kėbulo ir UAZ 452 važiuoklės pradėtas kurti automobilis. Antro kurso mokiniai visus darbus atliko mokyklos dirbtuvėse –  automobiliai buvo ardomi, perrenkami vidaus agregatai, pjaustomos surūdijusio kėbulo detalės, gaminamos ir virinamos naujos, glaistoma. Iš naujo suvirintą ir nuo rūdžių apsaugotą automobilį beliks tik nudažyti. Neskaičiavo darbo valandų nei mokytojas, nei mokiniai Deividas Kašėta, Kęstutis Minelga,  Irmantas Dakinevičius, Mantas Lubas, Mindaugas Tablaitis, Valdemaras Peckeliun, Ramūnas Markevičius, Augintas Šablinskas.

Praktinis darbas šiuo atveju buvo efektyviai derintas su teorija, siekiant užtikrinti mokymo vientisumą. Pasirinkę technologijų mokyklinį brandos egzaminą, būsimieji automechanikai jau buvo praktiškai susipažinę su automobilio sandara, išmokę įvertinę automobilio techninę būklę, nustatyti gedimus, buvo dirbę su suvirinimo įrenginiais, todėl lengviau sekėsi naudotis technine literatūra, braižyti ir skaityti darbo ir surinkimo brėžinius.

Visi automobilio kūrimo darbai yra sudėtingi, reikalaujantys kruopštumo, kantrybės ir išmanymo. Mokiniai besąlygiškai galėjo remtis mokytojo S. Dzingelevičiaus profesionalumu, mat mokytojas išmano tiek senųjų automobilių konstrukciją, tiek naująsias technologijas, su kuriomis dabar tenka dirbti. Mokinius žavi ir jo hobis – mokytojas yra Dzūkijos senovinės technikos klubo ir senovinės technikos gerbėjų „Sena geležis“ draugijos narys. Šių draugijų veiklos idėja – senovinės technikos išsaugojimas, informacijos apie istorines transporto priemones sklaida; tikslas –  padėti remontuoti, naudoti, demonstruoti istorinę techniką, puoselėti su ja susijusį materialinį ir dvasinį palikimą. Mokiniai turėjo galimybę susipažinti su senoviniais automobilių modeliais, kurių dauguma išlikę tik nuotraukose ar senesnių žmonių atsiminimuose, pavažinėti senosiomis transporto priemonėmis. Ypač būsimuosius automechanikus sužavėjo puikiai mokytojo restauruoti GAZ-21, M-400, VAZ-2106, MB-300 markių automobiliai, taip pat gerai važiuojantis ir vis dar  nepamirštamas motociklas JAWA-250.

Prieš  keletą metų mūsų mokykloje pradėjęs dirbti puikus profesionalas, ankščiau niekada nedirbęs mokykloje Stanislovas Dzingelevičius, yra baigęs Vilniaus inžinierinį statybos institutą (dabar Gedimino technikos universitetas) ir turi labai didelę tiek teorinę, tiek praktinę patirtį, stengiasi perteikti mokiniams ne tik profesijos dalykus, bet ir gyvenimišką patirtį. Puikus humoro jausmas, vidinė kultūra, asmenybės žavesys ir entuziazmas užburia mokinius. Čia tikriausiai tiktų mintis, kad  geras mokytojas tas, kurio mokiniu norėtum būti...