Nemažai jaunuolių kremta nepatinkantį mokslą, dirba nemielą darbą, bet prisiverčia tik todėl, kad reikia arba gauna gerą darbo užmokestį. Tačiau kaip smagu, kai matai laimingus, noriai į darbą einančius žmones, kurie gali pasidalinti savo profesinės sėkmės istorija.

Vienas iš tokių – tai Gytis Beručka, buvęs Varėnos technologijos ir verslo mokyklos 2008 m. virėjo specialybės absolventas. Besimokydamas mūsų mokykloje iš kitų mokinių jis išsiskyrė savo smalsumu, žingeidumu, darbštumu, atkaklumu siekiant užsibrėžto tikslo. Gyčiui labai patiko pasirinkta specialybė, todėl įdėmiai klausėsi, kas buvo dėstoma, o į praktinius užsiėmimus ėjo su entuziazmu, nuolat domėjosi naujovėmis. Ko besiimdavo, viskas puikiai pavykdavo. Būsimasis virtuvės meistras dažnai dalyvaudavo įvairiuose virėjų regioniniuose ir respublikiniuose konkursuose, kuriuose laimėdavo prizines vietas, taip pat stažavosi  Vokietijoje. Šiam mokiniui likimas šypsojosi.

          Dar būdamas mūsų mokyklos trečiakursiu, Gytis pradėjo dirbti SPA Vilnius Druskininkai, UAB „Raminora“ restorano virtuvėje. Per 10 darbo virtuvėje metų Gytis savo profesines žinias ir įgūdžius tobulino įvairiose stažuotėse. Buvo išvykęs į Italiją, Švediją, Vokietiją. Vaikinas dalyvavo ir dabar dar sėkmingai dalyvauja įvairiuose konkursuose ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų.

2011 m. Lietuvos jauniesiems virtuvės meistrams skirtame čempionate laimėjo antrą vietą. Gytis Beručka priklauso Lietuvos restoranų virėjų – konditerių asociacijai. Jam taip pat teko dirbti su puikiu virtuvės šefu Deivydu Praspaliausku, kuris vaikiną paskatino gilinti savo žinias, dar labiau atskleisti virėjo talentą ir sumaniai išnaudoti visas profesines galimybes. Labai svarbu, kad žmogus mėgautųsi savo veikla, kuri leidžia jaustis laimingam.

          Džiugu, kad Gyčio profesinė sėkmė, prasidėjusi nuo tinkamai pasirinktos profesijos, mokymosi įstaigos, vėliau mylimo virėjo darbo, dar tęsiasi. Dabar jis užima gamybos vadovo pavaduotojo pareigas, kurios įpareigoja nestovėti vietoje, nuolat ieškoti naujovių ir, žinoma, tobulėti. Taigi buvusio mokinio pavyzdys pateisina posakį: „Kai yra noras – yra tūkstančiai galimybių, kai nėra noro – yra tūkstančiai priežasčių.“