Pradėkime nuo to, kad labai yra svarbu yra išsiugdyti discipliną. Jos reikia visur: mokantis, randant laiko sau, pavalgyti, o galiausiai – miegui. Jei neišeina, tai užsistatykite žadintuvą ne tik tada, kai reikia keltis, bet ir tam laikui, kada reikia eiti miegoti. Mūsų organizmas turi vidinį laikrodį, kuris indikuoja, kada mes norime miegoti. Nepaisius jo itin dažnai, bandant perlipti per save daroma itin didelė žala. Išsibalansuoja miego ritmas, o galiausiai būna sunku užmigti, kai norime.

Dar kartą pabrėžiame, kad judėti yra ne tik sveika, bet ir būtina. Jei neturi papildomai laiko, kurį galėtumėte skirti sporto klubui, o galbūt net ir finansų, tai nepraleiskite fizinio lavinimo pamokos, į mokyklą eikite pėstute arba galbūt išlipkite keliomis stotelėmis anksčiau. Negana to, įvairiuose miestuose savivaldybė organizuoja nemokamų sporto iniciatyvų, jų galima taip pat rasti socialiniuose tinkluose. Svarbu yra turėti noro. Jei nutarsite sportuoti vakarais, tai tą geriausiai yra daryti bent dvi valandos iki miego. tai puikus būdas jūsų kūnu atsipalaiduoti, net jei išeinate pasivaikščioti lauke pusvalandį, jūsų kūnas padėkos, o miegas bus geresnis.

Reguliuokite, kiek kavos puodelių išgeriate per dieną. Natūralu, kad per pertraukas norisi prisėsti su draugais, paplepėti, o jei dar yra koks langas, tuomet galbūt nueiti į šalia esančią kavinę, ten pasiimti puodelį „latte“ kavos. Negana to, kofeino yra ir kai kuriuose gazuotuose ar energetiniuose gėrimuose, todėl patartina vėliausiai paskutinį išgerti 14:00, kad vakare nekiltų bėdų, kuomet reikės bandyti užmigti.

Prisimenate darželio laikus, kai versdavo miegoti pokaičio? Retas kuris mėgo tai daryti, tačiau pasirodo, kad tai labai sveika daryti net užaugus. Patartina, kad pokaičio miegas truktų iki 20 minučių, o juo pasimėgauti reikėtų iki 15:00, kad neišsibalansuotų dienos miego ritmas.

Šis punktas labiau liečia tuos, kurie galbūt kambariu dalinasi su kažkuo kitu. Tarkime, kad atėjo ta valanda, kada reikėtų eiti miegoti, tačiau vis dar dega šviesa, už sienos groja muzika. Kaip atsiriboti ir gerai išsimiegoti? Paprasčiausiai įsigykite akių raištį, kuris gali padėti kovoti su šviesa, bei ausų kamštukai, kurie yra geriausias ginklas prieš kovą su triukšmu.

Galbūt atrodo visai nekaltai, tačiau kompiuterio ar telefono šviesos stimuliuoja mūsų smegenis. Išjunkite visus prietaisus ir pasistenkite, kad jie būtų toliau nuo jūsų miegamos vietos. Taip pat, jei yra galimybė, išjunkite juos likus pusvalandžiui iki miego, tai padės jūsų smegenims nusiraminti ir pereiti į poilsio rėžimą.