Papasakokite, ką studijavote Panevėžio kolegijoje? Kokios buvo studijos kolegijoje?

2010 m. Panevėžio kolegijoje pasirinkau Elektros ir automatikos įrenginių studijas. Studijų metu sutikau dėstytojų, kurie sugebėjo sudominti, motyvuoti bei paaiškinti sudėtingus dalykus taip, kad suprastų kiekvienas. Studijos kolegijoje parodė, kad susidomėjimas studijuojamu dalyku ir jo supratimas priklauso ne tik nuo studento noro mokytis, bet ir nuo to kaip dalyko turinį pateikia dėstytojas, kaip jis sugeba studentą įtraukti ir įkvėpti toliau gilinti žinias.

Ką patarsite jaunimui, kuris šiuo metu studijuoja Panevėžio kolegijoje?

Įvairiapusiškos patirties, reikalingos kiekvienam jaunam žmogui, įgaunama ne tik studijuojant aukštojoje mokykloje, bet ir gyvenant bendrabutyje. Kiekvienam studentui rekomenduočiau pagyventi Kolegijos bendrabutyje, juk čia verda tikras studentiškas gyvenimas. Kalbu ne tik apie linksmybes, bet ir apie tai, kad gyvenant kartu su kitais studentais tampi didele šeima. Čia galima susirasti draugų, bendraminčių, su kuriais ne tik kartu mokaisi, linksminiesi, sprendi įvairias problemas, bet ir vėliau, baigus studijas, palaikai ryšius.

Studijavote ir dirbote Panevėžio kolegijoje, o dabar esate Panevėžio mechatronikos centro vadovas. Papasakokite savo sėkmės istoriją?

Antrame kurse turėjau galimybę laikinai įsidarbinti Panevėžio kolegijoje, Informacinių technologijų centro laboranto pareigose. Studijuodamas trečiame kurse nusprendžiau tęsti studijas ir įstojau į Kauno technologijos universiteto (Panevėžio technologijų ir verslo fakulteto) papildomas studijas. Sėkmingai baigęs Panevėžio kolegiją ir papildomas studijas universitete, įstojau į Valdymo technologijų magistrantūros studijas. Magistrantūros studijų metu ryšys su Kolegija nenutrūko – gavau pasiūlymą toliau dirbti ir dėstyti Panevėžio kolegijos studentams. Dėstydamas patobulinau oratorinius gebėjimus bei komunikabilumo įgūdžius.

Magistrantūros studijų metu dirbau ne tik Panevėžio kolegijoje, bet ir Kauno technologijos universiteto koordinuojamame projekte, kurio pagrindinės veiklos vyko Panevėžio mechatronikos centre. Nors darbas projekte turėjo būti laikinas, tačiau lik

Dėstytojo darbo Panevėžio kolegijoje dėl milžiniškų darbų apimčių turėjau atsisakyti – tačiau, aktyviai dalyvauju Panevėžio kolegijos ir Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmų projekte „Mentorių tinklas“.

Kaip manote, koks turėtų būti geras dėstytojas?

Paskaitų metu stengiausi būti ne tik „sausu“ dėstytoju, bet ir tuo, kuris būtų įdomus studentams. Vesdamas teorines ir praktines paskaitas apie išmaniuosius įrenginius stengiausi studentus motyvuoti bei įtraukti. Kartu su studentais vykdavome į konkursus, rengėme straipsnius studentų konferencijai bei kurdavome prototipus, kuriuos pristatydavome kūrybinių dirbtuvių konkurse „Idėjų savaitgalis“.  Manau, kad tapti „vedančiuoju“ dėstytoju pavyko – 2016 metais Panevėžio kolegijos studentai mane nominavo „Metų dėstytoju“.