Išnaudokite savo laiką protingai

Na, šią dieną nepatariame perkrauti galvos įvairiomis mintimis, nes jau tikrai niekas nebepadės. Tiesiog, kai eisite miegoti, pabandykite galbūt dar kartą mintyse praeiti per svarbiausias datas, faktus, kurie jums atrodo būtini. Tai neturi trukti ilgai, tiesiog kelios minutės prieš miegą, nes pasirodo, kad mūsų smegenys tuo metu yra linkusios įsiminti gan daug ir ilgam. Pasikartokite kelias minutes jau gulėdami lovoje prieš išjungiant šviesas.

Nustebinkite savo skrandį

Ne, šį kartą neraginsime jus valgyti maisto, kuris yra „super maistas“ jūsų smegenims. Padėkite į šalį riešutus ar žuvį, o geriau tiesiog pasimėgaukite tuo, kas jums yra skanu. Kartais mes mėgstame save palepinti, leisti sau paskanauti gardesniu kąsneliu. Šiandien yra būtent ta diena. Gal tai bus geras steikas, o galbūt šokoladinis pyragas?

Juokitės, juokitės ir dar kartą juokitės

Galbūt įsijunkite ir pažiūrėkite gerą komediją, o galbūt pasižvalgykite po „Youtube“. Ten yra begalės juokingų vaizdelių, kurie privers net ir rimtuolius nusišypsoti. Arba tiesiog pasižvalgykite po „Instagram“, nes joje taip pat galima rasti įvairių juokingų vaizdelių ar nuotraukų. Juokas padeda atsipalaiduoti ir gerina miego kokybę.

Nepamirškite atsikelti

Juokas juokais, bet nepamirškite nusistatyti žadintuvo rytojaus rytui. Taip, dabar vasara ir daugelis jūsų yra įpratę šiek tiek ilgiau pasivolioti lovoje, pradėti dieną ne taip anksti. Pasilikite sau pakankamai laiko susiruošti į egzaminą ir nuvykti į mokyklą, kurioje laikysite egzaminą.

Žinokite, kada pasakyti „stop“

Natūralu, kad egzamino dieną visos mintys tik ir suksis apie istoriją. Jei jau labai norite, labai greitai akimis perbėkite per svarbiausius faktus, kurie galbūt jums mažiausiai įstrigo į atmintį. Pasikartokite, bet tai turi būti labai trumpas procesas, nes išvykus iš namų reikėtų atsijungti. Nustokite galvoti apie egzaminą. Leiskite savo mintims pailsėti ir susikaupti. Pagalvokite apie kažką malonaus, galbūt ką veiksite po egzamino, kur važiuosite, ką valgysite.

Išnaudokite erdvę

Patalpoje, kurioje laikysite egzaminą, patogiai įsitaisykite ir išnaudokite erdvę. Tyrimais įrodyta, kad kuomet mes pasirąžome, ištiesiame rankas į šoną, atsilošiame patogiai kėdėje, mūsų organizme išsiskiria hormonas. Šis hormonas sukelia pasitikėjimą savimi. Nebijokite fiziškai išnaudoti jums duotos erdvės ir patogiai įsitaisykite: nevaržykite savęs.

Nepadauginkite vandens

Dažnai kalbama apie dehidrataciją, tačiau egzamino metu ji tikrai jums negresia. Blogiau bus, jei prigersite daug vandens, o paskui teks lakstyti į tualetą. Tam juk yra taisyklės egzamino metu, todėl galite ne tik save, bet ir kitus išmušti iš vėžių palikdami klasę ir vėl į ją sugrįždami. Siurbčiokite vandenį mažais gurkšniais, bet nebandykite išmaukti viso buteliuko. Neprisidarykite sau bėdos.

Kiekvienas esame individualus

Esame skirtingi, todėl tai, kas galbūt veikia vienam, nebūtinai veiks kitam. Jei esate iš tų, kurie mėgsta pradėti spręsti užduotis nuo sunkiausių, tai taip ir darykite. Jei turite savo talismaną t.y. tikite, kad, pavyzdžiui, blizgūs bateliai jums neša sėkmę, tai aukitės ir eikite egzamino laikyti su jais. Darykite viską, kas jus atpalaiduoja, priverčia jaustis gerai ir komforto zonoje. Visos priemonės tinka, jei tik tai jums padės gerai išlaikyti egzaminą.

Sėkmės!