Pirmoje vietoje yra Vilniaus universitetas (VU), antroje – Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VGTU), trečioje – Vytauto Didžiojo universitetas (VDU). Reitingai sudaromi atsižvelgiant į universitetų svetainių atvirumą, matomumą ir įtaką.

Vidurio ir Rytų Europos universitetų kategorijoje į pirmąjį septyniasdešimtuką pateko tik 2 Lietuvos universitetai: 25 vietoje yra VU, 64 – VGTU. Toliau šioje eilėje rikiuojasi 116 pozicijoje esantis VDU, 151 – Mykolo Riomerio universitetas (MRU), nuo jo nedaug atsilieka Klaipėdos universitetas (KU), atsidūręs 158 vietoje.

VGTU rektorius prof. dr. Alfonsas Daniūnas teigia, kad geri reitingų rezultatai atspindi siekį būti aktyviems ir matomiems pasaulyje: „Kiekvienas universitetas turėtų rūpintis tuo, kad jo veikla ir mokslininkų kuriamos žinios bei inovacijos būtų prieinamos kuo platesnei auditorijai. Tai, kad jau trečia kartą lyderių pozicijose išlieka tie patys universitetai, parodo nuolatines pastangas, o ne vienkartinę sėkmę.“

Reitinge įvertinta 12 tūkst. aukštųjų mokyklų iš viso pasaulio. Pasaulinėje kategorijoje universitetų lyderių trejetukas kurį laiką taip pat išlieka nepakitęs, aukščiausiose pozicijose yra įsitvirtinę 3 Jungtinių Amerikos Valstijų universitetai: pirmoje – Harvardo universitetas, antroje – Masačiusetso technologijų institutas, trečioje – Stanfordo universitetas. Tarp visų reitinguojamų universitetų VU užima 670, VGTU – 1 313, VDU – 1 938, MRU – 2 365, o KU – 2 460 vietą.

„Webometrics“ reitingai sudaromi kas pusę metų atsižvelgiant į universitetų veiklos ir matomumo rodiklius. Šie rodikliai nustatomi įvertinus trečiųjų šalių nuorodas į universitetų svetaines, interneto svetainių matomumą paieškos sistemose, universiteto mokslininkų darbų, publikuotų atviros prieigos mokslinėse duomenų bazėse bei įtakinguose moksliniuose žurnaluose, skaičių ir kaip dažnai šie darbai buvo cituojami.

Reitingą sudaro Ispanijos Nacionalinės mokslinių tyrimų tarybos (Spanish National Research Council) įkurta Kibermetrikos laboratorija (Cybermetrics Lab). „Webometrics“ reitingų tikslas – paskatinti institucijas ir mokslininkus internete pateikti informaciją apie savo veiklą ir skatinti atvirosios prieigos iniciatyvas.