VGTU „Instagram“, nors gyvuoja tik metus, yra viena iš 8 organizacijų, patekusi į 50-uką, mat Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, labiausiai populiarios išlieka asmenybių paskyros.

„Instagram“ yra vizualus kanalas ir VGTU sėkmę lemia jo veikla – kuriamos inovacijos, studentų ar mokslininkų darbai laboratorijose arba pačių studentų užfiksuotos akimirkos iš universiteto gyvenimo.

Šiuo metu socialiniai tinklai yra tapę svarbia jauno žmogaus socialinio gyvenimo dalimi. Atsižvelgdamas į tai, VGTU siekia bendrauti su savo auditorija jiems priimtinais būdais ir kanalais, todėl aktyviai veikia „Facebook“ (turi beveik 19 tūkst. sekėjų) ir „Instagram“ tinkluose. „Instagram“ yra vienas iš labiausiai naudojamų socialinių tinklų Lietuvoje, jis populiariausias tarp 15–19 metų jaunimo.